HEBAHAN

SEMUA KETUA PEMBANTU TADBIR & PEMBANTU TADBIR LANTIKAN SURUHANJAYA PERKHIDMATAN PENDIDIKAN (SPP) DIALU-ALUKAN MENJADI AHLI KEPTAN. DAFTAR SEKARANG! SILA HUBUNGI PENGERUSI CAWANGAN ATAU SETIAUSAHA CAWANGAN BAGI MENDAPATKAN PENERANGAN BERKAITAN KEPTAN DAN MENDAFTAR. *** KEPTAN CAWANGAN SEDANG MENGEMASKINI MAKLUMAT TERKINI AHLI CAWANGAN. SEGALA KESULITAN AMAT DIKESALI. *** SEMUA AHLI KEPTAN CAWANGAN TEMERLOH DIPOHON MENGISI "BORANG KEMASKINI MAKLUMAT AHLI" YANG BOLEH DIAKSES DI DASHBOARD BLOGSPOT KEPTAN CAWANGAN SEKIRANYA BERLAKU PERUBAHAN TEMPAT BERTUGAS SEMASA ATAU MAKLUMAT PERIBADI SUPAYA MAKLUMAT TUAN/PUAN DAPAT DIKEMASKINI DARI SEMASA KE SEMASA

10 Jul 2018

ZIARAH CAKNA 2.0 ( 2018 )

TEMERLOH 06/07/2018 - KEPTAN Cawangan Temerloh telah mengadakan Ziarah Cakna ahli keluarga kepada ahli KEPTAN cawangan ini iaitu suami kepada Pn. Alinda binti Johan, Pembantu Tadbir (P/O) SJK (T) Bandar Mentakab serta suami kepada Pn. Saleha binti Hj. Ahmad, Pembantu Tadbir (P/O) SK Mentakab Jaya. 

(Ziarah Rumah Pn. Saleha binti Hj. Ahmad)
Ziarah yang diadakan pada 06 Julai 2018 (Jumaat) ini bermula dengan menziarahi rumah Pn. Saleha binti Hj. Ahmad di Taman Temerloh Makmur.  KEPTAN difahamkan suami beliau telah terlibat dalam satu kemalangan baru-baru ini.  Sedikit sumbangan serta hamper yang disumbangkan oleh ahli-ahli KEPTAN Cawangan disampaikan oleh Pengerusi KEPTAN Cawangan, En. Mohd Badrul bin Abdul Manaf.



Pn. Saleha duduk kiri sekali. Sumbangan disampaikan En. Mohd Badrul (berbaju melayu kuning) kepada suami Pn. Saleha.

(Ziarah Rumah Pn. Alinda binti Johan)
Ziarah seterusnya bertumpu kepada rumah Pn. Alinda binti Johan di Perumahan Taman Temerloh Jaya.  KEPTAN juga difahamkan suami beliau terlibat dengan kemalangan jalanraya.  Sedikit sumbangan serta hamper yang disumbangkan oleh ahli-ahli KEPTAN Cawangan disampaikan oleh Pengerusi KEPTAN Cawangan, En. Mohd Badrul bin Abdul Manaf.


Pn. Alinda berdiri kiri sekali. Sumbangan disampaikan En. Mohd Badrul (berbaju melayu kuning) kepada suami Pn. Alinda.





KEPTAN Cawangan Temerloh mengdoakan agar suami Pn. Saleha dan Alinda segera sembuh dan diberikan kekuatan semangat kepada Pn. Saleha dan Alinda untuk menguruskan suami mereka.

KEPTAN Cawangan Temerloh juga mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua ahli-ahli yang telah menyumbang bagi membantu sahabat-sahabat kita yang ditimpa musibah.  Semoga Allah membalas kebaikan kita semua kelak.

No comments:

Post a Comment